tisdag 13 oktober 2009

Kajsabesök och plugg!

Världens sötaste små babyhänder och fötter!


I helgen hade vi en riktigt mysig familjesamvaro! Kajsa hade tråkigt och ville komma hem, vilket gladde alla oss som dagligen saknar henne!!!!!
Givetvis passade vi på att pyssla lite och trots att jag vet att jag ständigt tjatar om hur roligt det är, så vill jag återigen tala om hur fantastiskt kul det är att få skapa och vara kreativ och då särskilt när man är tillsammans! :)

Tyvärr är det många som varit och fortfarande är förkylda i vår familj, så det var en snuvig Kajsa som på söndagen äntrade Göteborg....



Med tyg, pärlor och ståltråd kan man göra mycket!



Idag är det tisdag och dagarna rullar på i en rasande takt! Den nya kursen som jag läser är spännande, men intensiv, så någon fritid blir det nog inte tal om den närmsta tiden.... ;) Och snart är det tentavecka igen....

Idag hämtade vi ut vår förra tenta och trots alla språkliga fadäser i formuleringar och frågeställningar, så klarade jag den bra! Jag blev otroligt glad över detta, särskilt som man här i Örebro inte får släpa efter med några poäng då man går vidare till nästa nivå..... Alltså, för att få påbörja B-kurserna ska samtliga A-kurser vara godkända..... Kan säkert fungera som en morot för vissa, men jag tycker mest att det känns som en stressande faktor!

Nåväl, nu ser jag fram emot den kommande helgen då Kajsa kommer tillbaka för att vara med och fira Ida, som på söndag fyller 20 år!
Det ska bli så roligt och jag är så glad över att jag har en sådan fin och go familj! Vi har verkligen haft turen att få de mest underbara barn och jag är verkligen så stolt över dem allihop!!!!!

Ha en bra vecka och var rädda om er!

Kram från mig!

2 kommentarer:

Ida sa...

Va rart sakt om dina barn! Som alltid ett jätte mysigt inlägg med fina bilder!Jag och Doris längtar tills lördag då alla ska träffas! puss puss

KLydell sa...

Men lilla mamma, du kommer att klara A-kursen galant!!! Jag känner ingen som satsar lika hårt som dig på sin skolgång!
TAck för att jag fick komma "hem" förra helgen och denna! Puss puss