onsdag 30 juni 2010

Just nu.....



Blommande pioner...


...förbereder vi inför kommande festligheter! I helgen blir det maskeradparty med tema filmkaraktär och i skrivande stund har jag alla förberedelser under kontroll, förutom en liten detalj....


Rosa och ljuvliga...


... jag har absolut ingen aning om vem jag ska vara! Min kära man får sin utstyrsel i present av ena systern, så han har allt ordnat! :) Men jag, jag vet inte alls vem jag ska karaktärisera...


Doftandes underbart...


Peruk har jag och kjol med och ska jag vara riktigt ärlig så tänkte jag när jag införskaffade detta att det nog inte skulle vara så svårt att hitta en filmkaraktär som passar denna outfit.... MEN, riktigt så enkelt var det inte... :P


Härliga sommar...


Så idag blir det till att fortsätta att fundera och googla på nätet..... samt fixa med de andra bestyren. ;) Men det blir nog bra, man ska aldrig ha för bråttom.... hi hi!


Ha det gott i sommar-Sverige och lev väl alla rara människor!

Kram

5 kommentarer:

nina/nice sa...

Hej Maria min vän!
Gud vad kul med maskeradparty!!!
Ett år var vi på ett Hallowenparty, där
alla gjort sitt yttersta... En tjej hade sytt sin
egen dräkt... Catwoman... det var det bästa
jag någonsin sett!!! Överkurs kanske? :)
Du kommer säkert på nåt jättebra!
Ja, det ser ut som vi har samma pionsort,
den är underbar eller hur?
Hoppas ni har en underbar tid nu...
Sköt om er!
Kram Nina

Ida sa...

Gud så kul det ska bli på lördag!! Vi längtar! Jag vet inte heller vem jag ska vara.... Men som sagt man ska inte ha för bråttom ;)

Puss puss <3

Stina sa...

Haha...Hoppas att man får se sedan hur du såg ut.;-)
Tack för din gulliga kommentar i låsta bloggen.-) Kram Stina

KLydell sa...

Det är verkligen svårt att komma på vad man ska vara, hoppas att du kommer på något snart!! <3

Härligt hemma sa...

Vilka vackra pioner har själv planterat några buskar i år som jag hoppas kan bli nåt, trots mina icke gröna fingrar ;)! Vilken trevlig blogg du har :))!
Kram Madeleine