måndag 30 december 2013

Inför årets sista dag

Kan det bli för mycket?
(julgranspynt från Lagerhaus, Coop, Blomsterlandet och Clas Ohlsson)
Fortfarande doftar både pepparkakshuset och granen gott
Röd pappersstjärna
(Ica Maxi)
Trästjärna
(Granit)

Imorgon (såklart) är det årets sista dag och vi letar recept på goda och lättlagade nyårsrätter. Precis som förra året har vi valt att vara hemma och särskilt jag tycker att det ska bli makalöst skönt.


Jag hoppas att ni har det fint och att ni inte stressar allt för mycket! Ta hand om er!


KRAM


3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vännen, det kan inte bli för mycket julgranspynt - i alla fall inte om barnen får bestämma! För övrigt tycker jag att du har det väldigt smakfullt och inte överpyntat, du har det vackert. Trästjärnan tycker jag så mycket om, jag gillar ju om naturmaterial.
Tack snälla du för dina så vänliga och fina kommentarer!
Jag önskar dig en skön nyårsafton i hemmets lugn och något gott att äta och dricka (vi kommer också att fira hemma i lugn och ro vilket jag tycker är bäst)! Må du också få en fin start på nya året, raraste Maria!
Kramar Eva

Annas röda stol sa...

Gott Nytt År. Kram Anna

Åke och Tanterna sa...

Hejsan på andra sidan dungen.

Ett innerligt Gott Nytt År önskar vi Er.

*KRAMAR om*