onsdag 27 maj 2015

Andhämtning








Igår tog vi en vända jag och Dollan. Hon på cykel och jag småspringandes bredvid. Det blev som en livsfin andhämtning mitt i allt som känns så galet mycket. Under turen pratade vi om cykelsug och såpbubblor och annat som en sexåring funderar kring. Jag lyssnade mest, instämde och följde upp hennes resonemang om livsviktigt görande. 

Sista vårveckan i maj och jag undrar lite hur det gick till?! Ta hand om er, jag hoppas att ni hinner hämta andan och njuta av våren!

KRAM
 

3 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Jag förstår att det är mycket för dig nu men skönt att du har söta Dollan som ger dig lite förströelse. Samtalen med små flickor är givande och man tänker på orden långt efteråt.
Jag hoppas du får sköna stunder, fina vän, och snart är det helg igen!
Kramar Eva

martinealison sa...

Bonjour chère Maria,

Je suis sous le charme de tes magnifiques photos... Quelle beauté cette petite !!

Je t'embrasse affectueusement,
❀ ♡ Gros bisous ♡❀

Lena sa...

Låter som en underbar dag på alla vis. Stora kramar till er alla!