tisdag 22 februari 2011

Finaste vinsten!

 Mumsigt sportlovsfika



Jag är så glad, för jag vann de mest ljuvliga bakelserna i Stinas "Giveaway"! Tusen tack gumman!!! :))) Titta gärna in på hennes mysiga blogg Hemma på landet, den är både charmig och trivsam! 


♥♥♥

      
Igår började en ny delkurs.... och det känns så himla bra! Förväntningarna på de kommande tio veckorna är stora och jag ser fram emot att få utveckla min förmåga i att både undervisa och utvärdera elevers lärandeprocess och nyförvärvade kunskaper! Detta är en mycket viktig kurs.... där fokus ligger på elevers olika förutsättningar och behov!!!! 

Idag blir det läsning för hela slanten och så ska vi passa på att mysfika lite.... Barnen har sportlov, så vi njuter av lite längre sovmornar och av en trivsam och lite lugnare tillvaro!!!


Ha det fint alla rara som tittar in!
Jag hoppas att ni får en behaglig och skön dag!
KRAMAR

8 kommentarer:

Ida sa...

Gud va rligt att du vann!! Helt underbara bakelser.

Va roligt att få börja en sån viktig kurs! Det låter jättespännande!!

Va härligt med en mysfika, livets små guldkorn!!

Stina sa...

Men vilken god kaka. En RIKTIG bakelse!haha...
Kram Stina

Nora sa...

Grattis till att du vann tävlingen!!
Kram Nora!

Vardag och flärd sa...

Vilken fin kärlekskaka!
Du är duktig med ditt läsande, du blir nog professor, fniss!
Ha en härlig sportlovsdag!
Kram Eva

Anonym sa...

Vilken tur för dig, grattis till den fina vinsten! :)
Ha en bra dag!
Kram Carina

KLydell sa...

Vad kul att du vann!! :)
Vad gott det ser ut med kladdkaka!!

Anonym sa...

Hej!
Här var det trevligt att titta in!
Fina bilder och färger, och så gillar du ju att pyssla ser jag!
Trevlig vecka!
Hälsningar Emma

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!!!!
Vilken läckerhet! Å vacker bild!
Grattis till din vinst, vad roligt!!!!!
Å ni pluggar myser och sportlovar!!!!! Härligt!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha