onsdag 2 februari 2011

Vad vore livet utan böcker....

      



Tänk vad härligt det är med böcker.... särskilt de skönlitterära eller de som handlar om inredning!!!  :))






Idag har jag suttit och läst om mediers utveckling genom tiderna och hur unga männsikor förhåller sig till det mediala samhället.... Både intressant och roligt, men inte på långa vägar så mysigt som att få bläddra i Flea Market Style eller Recycled Home!!!  :)))  Har ni någon favoritbok?


Önskar er en fin fortsättning på veckan och
tackar så mycket för att ni tittar in här!!!
Lev varsamt och ta hand om er!!!
KRAM



11 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Böcker måste man ha runt sig (tror jag, det finns ju internet också)! Min favorit bland inredningsböcker är Inred ljust och lantligt som du visar på bilden. Har nog läst alla av dina utom Flea market style så den får jag jaga.
Jag har en favoritförfattare som heter Sanna Töringe, hon skriver böcker om trädgård och mat - dock ej inredning.
Läs och njut!
Kram Eva

KLydell sa...

Jag älskar att läsa böcker, skönlitterära böcker ej kursböcker... Längtar till sommarn då man kan ligga ute i gräset med en bok i handen!

Home No.1 sa...

Hej :-) har alltid en bok eller fler som lektyr, just nu är det Kärnfrisk familj, tips m att äta och leva utan socker och E-nummer bl.a mycket intressant läsning! Kram Annica.

Anonym sa...

god morgon!
Tycker om deckare och rysare och givetvis inredningsböcker! Läsning och semester, kan det bli bättre?!

Fina bilder idag igen.
Kram Carina

Ida sa...

Gud vilka underbara bilder!!
Böker är ju helt underbrat, min favorit är kioskliteratur. Men en barbapapa bok är ju inte helt fel heller....

Puss och Kram

Vita små hjärtan sa...

Hej du Söta
Så fina bilder...
Måste erkänna att jag är ganska dålig på böcker, det går i perioder.Men älskar alla med inredning så klart!!!
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

nina/nice sa...

Dina bilder skulle platsa i vilken inredningsbok
som helst, Maria!
Jag älskar alla typer av böcker, men mest
inrednings- och kokböcker.
Ha det bra, och lycka till med studierna!
Kram, kram Nina

Stina sa...

Snygga bilder!
Jo, den lampan är en vanliga IKEA-lampa.
Den ser ut som de dyra som kostar 1800 kr.
Lite skillnad om man säger så.
Kram Stina

Åke och Tanterna sa...

Hejsan hjärtat.

Ber om ursäkt att jag inte svarat Dig, men jag har inte hunnit kolla bloggen förrän nu. Massor på jobbet och all ledig stund går åt till studierna. *pustar*

Självklart vill jag ta mig an utmaningen.

Må himla fint och njut av att idag är det nästan helg och i morgon är det på gränsen till helg och på lördag DÅ är det helg.

*KRAMAR om*

mariaemb. sa...

Tack rara du för dina kommentarer. De gör mig glad!

Du har en sån härlig känsla i dina bilder. Vackert! Favoritbok? Hmm, ingen jag kommer på såhär på rak arm...

Ha en fin kväll!
Kram Maria

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Mina trädgårdsböcker är mina favoriter! Det ligger alltid framme och jag kan sitta och bläddra och drömma hur länge som helst:)

Stor Kram Annelie ♥♥