onsdag 23 februari 2011

Mys och pys istället för...

      I ett litet paket från HM!!!  :)



Det är sällan som jag beställer saker över nätet, men den här pläden kunde jag inte motstå....  Vit och kantad med volanger, kan det bli bättre?! ;) Annars händer det inte så mycket på inredningsfronten! Intentionen var att vi skulle måla om vardagsrumsväggarna i helgen, men vi ändrade oss.... Så medan färghinkarna får stå till sig lite, myser och pyser och firar vi med nära och kära istället!!! 

Duka fint och äta gott är det tänkt att vi ska göra... Även om det inte på långa vägar kommer att bli så tjusigt och lyxigt som när kreatörerna i det senaste avsnittet av "Halv åtta hos mig"  bjöd till bords....  Vilken underbar dukning och middag grabbarna fick till!!!  :)))

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och "glo" på TV... Behöver vila och ladda inför morgondagens heldag i skolan!!!


Ha det gott, ni fina som tittar in! :)
Jag ser fram emot att få kika in till er i morgon!!!
KRAMAR


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Precis samma pläd som jag har, vad kul!
Låter skönt att titta på tv, ska nog jag med göra nu.
kram Carina

Stina sa...

Den där har jag tänkt trycka hem, men det har inte blivit så...än.
Jag postade paketet igår.:-) Kram Stina

Ida sa...

Vilka underbara saker du har beställt från HM!!
Det ska bli så mysigt i helgen..... Vad får vi för gott? ;)

Puss Puss♥

Nora sa...

Vilken fin kudde!! Den vill jag ha....!
Kan inte jag få den?? SNÄLLA??!! :)
Kram Nora!

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Tack ännu en gång för en fin kommentar.
Jag tycker ni har de allra bästa prioriteringarna som man ska ha, de viktigaste,
man kan alltid måla en annan gång, men man kan inte alltid träffas och äta gott, och umgås.
Jag brukar också se halv åtta, men tror jag missade det sist.
Men det kommer väl nya avsnitt.
Många varma kramar Zara

houseofchandeliers and vintage sa...

Nu glömde jag ju säga att den pläden ser helt underbar ut, för att inte tala om den gamla trätunnan.
Kram Igen Zara

martinealison sa...

On est toujours content de dénicher une merveille oubliée... Bisous
Merci pour votre gentil commentaire, à bientôt.