onsdag 7 september 2011

Efter ösregnet...


Virkade blommor i pastell och lite bruna toner...


...dripp-droppar nu regnet  lite mer försiktigt  från himlen och jag sitter hemma och jobbar! Emellanåt tar jag en paus och virkar några blommor, funderar på om det ska bli en filt eller om blommorna ska användas som dekoration på de vita soffkuddarna.... Onsdagen bjuder på bagatellartade och inte särskilt viktiga funderingar, men jag erkänner villigt att det känns som en skön och trivsam sysselsättning denna höstdag! :)


Jag hoppas att ni har en behaglig dag!!!
Kram


...och tack till er
som delade med er av era tankar kring väntan! ♥

9 kommentarer:

Anonym sa...

Här skiner solen, men det regnade tidigare!
Virkade kuddar, det hade mormor.
Läckra färger på dina mormorsblommor!
kram Carina

Vardag och flärd sa...

Såna små blommor är bra att kunna virka när man inte har nåt annat handarbete, man kan ha många på lager. Och så ljuvliga i sina pastellfärger!
Ha en fin dag trots regn i massor!
Kram Eva

Nora sa...

Jag tycker du ska göra en filt av blommorna!!
Supertjusiga färger!!!
Kram Nora! :)<3

Ida sa...

Vilka underbart söta små blommor!! Jag tycker att du absolut ska göra en filt!!!
Mysigt att pyssla lite, jag är jätte pysselsugen!! Dags för en pysseldag snart!!

Puss puss <3 <3 <3

annika sa...

Lika finstämt och milt som du. En ljuvlig färgkombination.

Ha det gott i regnet.

Kram
annika

Vita små hjärtan sa...

Så fina blommor, mysigt.....
Ha en fin kväller.
Kram Agnetha

Unknown sa...

God morgon,
Kika in hos mig...så finns där något till dig, om du vill:)
Kram
Nelya

Elzie sa...

Skönt med såna "ingenting-dagar" emellanåt också. Att kunna rensa huvet ibland är inte dumt.
Så söta blommor du gjort. Vi får invänta och se vad det blir av dom.
Ha en fin torsdag.
Kram Elzie

nina/nice sa...

Älskar färgerna i dina fina blommor...
Jag skulle kunna tänka mig en sjal...
en kudde... ett överkast... en väska...

Ha en fin fredag gulleMaria!

Kram Nina