torsdag 22 september 2011

Evighetsprojekt


Min nuvarande läsning av Keplers Paganinikontraktet är ett riktigt evighetsprojekt! Kanske har den blivit det för att jag läser den då jag går och lägger mig och därför inte orkar läsa mer än ett par sidor... eller så är det för att den helt enkelt inte är så bra. Nu återstår ett femtiotal sidor... och jag hoppas på en bra upplösning! :P


Mysiga linnekuddar från H&M HOME...


Dagens göromål består i fixande och iordningställande  av papper och ett krånglande studentmailkonto. Egentligen skulle jag vilja lägga mig under en filt och läsa, "lindra" min höstförkylning med te och de sista sidorna i evighetsprojektet... och kanske får det bli så med! Hur gör ni när ni månar er själv då ni är hängiga... för ni är väl rädda om er när ni inte mår bra?!


Ha en fin torsdag!
Kram

5 kommentarer:

Ida sa...

Vilka supermysiga örngott, jag vill också ha sådana!

...att "snacksa" är ett bra sätt att pigga upp sig!

Puss puss♥

Anonym sa...

Vad kan vara bättre än en god bok när man sjuk?
Go helg på dig!
Kram Carina

Vardag och flärd sa...

Har just köpt Keplers första bok och var spänd på den men när du säger så vet jag inte ....
Kryp ihop och ta en kopp nässelte med honung och läs och lyssna på musik - det brukar jag göra.
Krya på dig! Kram Eva

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Tack söta du för dina kramar.
Det var en saftig, bok, har ingen som helst aning om vad det är.
Hoppas du blir fri din förkylning snart, vi har massor av sånt här med. Har nyligt blivit så pass bra själv att jag kan blogga, men är hes som en kråka.
Många krya på dig hälsningar.
Kram Zara

houseofchandeliers and vintage sa...

Ps, ditt barnbarn ser ut på pricken som du som på gamla bilden av dig.
Kram Zara