måndag 12 december 2011

Fridsamheter

En av tomtarna har fått komma fram...


I helgen har jag laddat med massor av härlig energi! Festliga trivsamheter med fina vänner under lördagens julfest (tack underbara K med familj och vänner) och en söndag i långsamt tempo var nog precis vad jag behövde!!! Åh vad det är fridsamt att få skratta tillsammans med dem man tycker om!   Att både mannen och sonen dessutom klarade sin karategradering bidrog också till att helgen kändes så där himla bra!!! :)

Nu fortsätter jag att gläjdas och se fram emot veckans trevligheter... och jag tror nog att det är dessa  som gör att det känns lättare att plugga idag! :)


Jag hoppas att ni har haft en fin helg!
Önskar er en behaglig måndag!
Kram

10 kommentarer:

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej Maria !
Vilken mysig helg du har haft, precis som jag !
Visst är det underbart att få vara med sina närmaste och må gott !
- Vilken fantastiskt vacker och god header du har ! - Ja himla god ser den verkligen ut att vara !
Lycka till med ditt pluggande, och må så gott !
Kram ♥ Anneli

Anonym sa...

En sådan helg behövde du!
Fin header och söt tomte.
Kram till dig.
Carina

Vardag och flärd sa...

Visst är det härliga vänner som ger ork till att klara av sånt som är betungande - och lämpligt väder är också en hjälp!
Ser din tomte/vätte, så rar, och det är en liknande jag vunnit av En sprucken rosa tekopp. Jag gläds redan åt den fast jag inte fått den än.
Ha nu en fortsatt fin vecka i samma lättsamma ton!
Kram Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Så härligt att du har fått en härlig helg i goda vänners lag:) Då har du laddat batterierna ordentligt:)
Vad är det för trevligt du ska göra i helgen?
Stoor Kram Annelie ♥ ♥

PS Vilken vacker header du har gjort .... man blir riktigt glad när man ser den ♥

annika sa...

Positiv energi gör under. Skönt att du snart får lite ledigt från pluggandet. Här är det skriftliga omdömen som det arbetas med nu.

Kram
annika

Elsa och Helena sa...

Vilken härlig helg du har haft, önskar dig en fin fortsättning på veckan! KRAM Helena

HOUSE of MANDY sa...

Hej.

Är första gången jag kika in här. Vilken mysig blogg du har. Jag är super baksugen för tillfället ocg nu blev jag ju ääännu med sugen när jag såg dina fina peppisar.

Kram Amanda

Vita små hjärtan sa...

Hej Rara Maria!
Så härligt du har haft det! Å laddat batterierna! Det behövs i bråda tider som nu!
Ha en fin kväll. Ps...du har nåt hos mig!
Kram Agnetha

martinealison sa...

Il est bon de savourer un excellent week-end...
Je vous sens sereine à l'approche de ces fêtes...
Je vous souhaite plein de bonnes choses pour cette semaine.
gros bisous à vous

Ida sa...

Grattis till Johan och Herman som klarade graderingen! :)

En sådan helg som ni hade behöver man ibland... med massor av supermysiga och trivsamma människor!

Puss Puss