måndag 26 december 2011

Viktigt och oviktigt

En av julens viktigaste sysslor... att få vara tillsammans och julfika


I morse började veckans skrivandet igen... men inte som ett heldagsarbete, utan mer som ett "jag-jobbar-skiten-ur-mig-under-tidiga-mornar-och-fram-till-tidiga-eftermiddagar-arbete" vilket gör att jag hinner med att ägna mig åt min fina familj under de timmar som återstår av dygnet!!! LOVELY!!! :) I morgon eftermiddag ska vi dessutom trotsa allt sunt förnuft och bege oss ut på en, antagligen ganska så trång och vansinnigt svettig REA! Det kanske inte är det smartaste man kan göra under mellandagarna och inte heller det viktigaste... men både viktiga och oviktiga sysslor kan vara makalöst trivsamma när man får göra det tillsammans med dem man tycker om!!! ;)


Ha en fortsatt fin vecka alla rara!!!
Var rädda om er!!!
Kram

3 kommentarer:

martinealison sa...

Prendre du temps pour soi...
Déguster la vie comme celui de savourer ces mignardises...
Je vous renouvelle tous mes voeux de vie heureuse pour 2012.
Gros bisou Maria.

Vardag och flärd sa...

Hoppas du hittar något roligt på rean, det gäller bara att ha tålamod och inte märka av att det finns fler människor runt omkring. Lycka till!
Kram Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

God Fortsättning Vännen ♥
Jag ser på dina inlägg att du har haft en fin och mysig julhelg!
Vad jag inte avundas dig är "rearundan":) Hoppas dock att du hittade något fint!
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥ ♥