onsdag 21 december 2011

Superviktigt

Årets julkort i ljusblått och guld... lätta och enkla att göra!


Jag är superdålig på att prioritera bort saker som jag har bestämt att jag vill göra och jag kan tycka att dessa är jätteviktiga, medan andra tycker att det är bagateller! Att leva är viktigt och att andas och njuta likaså!!! Men att få spela julmusik och göra julkort kan för ett ögonblick ge lindring  åt en stressad själ... och  just  bara  därför kan denna syssla kännas som den allra "viktigaste" i världen (läs; min begränsade och mycket personliga värld)!!!

Ikväll blir det mer av sådant som är superviktigt för själen... här ska nämligen spelas ännu mer julmusik, drickas glögg och bakas julgodis tillsammans med älskade barn, barnbarn och fina fina vänner!


Snart är det jul och jag kan knappt fatta det!
Önskar er alla rara en fin onsdag!
Nu fortsätter skrivandet!
Kram

4 kommentarer:

Ida sa...

Det ska bli fantastiskt mysigt att ha tjejmys och göra julgodis!!

♥♥♥

Vita små hjärtan sa...

Åååå vad mysigt allt låter!!!!
Ha en toppen-kväll!
Kram Agnetha

martinealison sa...

Je te souhaite ma chère Maria une douce nuit de noël...
Continue de nous enchanter...
gros bisous

Anonym sa...

Vilka tjusiga julkort!
Ha en fin dag.
Kram Carina