lördag 2 augusti 2014

Om Göteborg och Brittans paradisö

Dollan, Joakim och morfar tog ett kvällsdopp när vi kom till Göteborg
(Instagram)
Lite söndagsshopping medan grabbarna och Smulan var på Liseberg
(Instagram)
Kajsas goda bärtartlett - recept kommer framöver -
(Instagram)
Mot paradisön...
...och Brittan och Tobias
I storstugan var det tjusigt värre
Golvet...
...och mattan! Älskar!
Köksdelen
Brittan och den röda kärleken
Suck... så supersnyggt! Men jisses vad dem har slitit!!!
-mattorna har Brittans mor vävt-
För vilsamma stunder
Här gillade tjejerna att sitta
Vackra blomster
Den mysiga uteplatsen
Ser ni Brittans fötter? Hon kör(de) tigerrandigt och jag leopardmönstrat
Vy från utedasset
Middagen intogs utomhus i kvällssolen
Vi bjöds på ljuvligheter...
...och lämnade massor av disk efter oss

Efter vår vecka i Polen och Karlskrona for vi till Göteborg. Där ägnade vi oss åt diverse olika trivsamheter och Kajsa och Joakim bjöd på underbar mat och ljuvliga godsaker! Tusen tack gumman! Väl hemkomna fick vi möjlighet att besöka Brittan och Tobias ute på deras paradisö! Vilket ställe... uj uj så vackert och välordnat och mysigt där var! Tusen tack till er med!

Idag har vi varvat måsten och göranden med trivsamma sysslor ute i det fantastiska sommarvädret! Hoppas att även ni har möjlighet att få njuta av solen och värmen!


Ta hand om er!
KRAM

1 kommentar:

Vardag och flärd sa...

I Göteborg kan man shoppa hur mycket som helst men efter att tidigare jobbat mitt inne i "smeten" åker jag sällan in - även om det finns vissa favoritbutiker som bara finns i Göteborg.
Förstår att ni hade det fint i Paradiset och jag tror att Bittan är en mycket speciell, lättsam, gladlynt och ömsint kvinna. En fin vän.
Ja, bröllopet blev fantastiskt med deras fina vänner och talet gick riktigt bra. Jag är så stolt över min dotter.
Önskar dig en riktigt fin fortsatt sommarvecka, rara vän!
Kramar Eva