söndag 30 augusti 2009

Semester, skolstart och sjuka barn....

*


Vackert hus i Ialissos


Vi har varit på Rhodos och avnjutit en underbar vecka med sol, bad och mycket god mat!
Eftersom sommaren varit ganska "händelserik" kändes denna solsemester som välbehövlig och hela familjen har mått bra av att få byta miljö! För den som inte varit på denna vackra ö, kan jag starkt rekommendera en resa dit! Jag fullkomligt älskar Rhodos! :)


Här tillbringade jag flera timmar, läsandes en god bok :)


Nu har vardagen kommit ikapp oss och allt rullar på som vanligt igen, med skola, aktiviteter och andra sysslor!
På tisdag börjar återigen mina studier och i höst läser jag psykologi, vilket ska bli väldigt
spännande!


Lycka är att få plocka stenar på stranden....


Nu ska jag återgå till att mysa med mina barn! Både Nora och Herman är hängiga och har feber, så vi ska bara slappa och vila framför TV´n i kväll.

Hoppas att alla ni är friska och krya! Det är så mycket baciller som är i omlopp nu och jag vet fler som varit sjuka...... Så var rädda om er!!!!!

Kram från mig!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt att sola på den stranden!
//