lördag 15 augusti 2009

Sensommar....


Tänk vad snabbt den här sommaren har gått....... En vän började prata om hösten och jag måste erkänna att jag mentalt sett inte riktigt hängt med.....
Men den nalkande årstiden känns välkommen och jag ser verkligen fram emot att få mysa inomhus med en god bok, levande ljus, varm choklad, liggandes i soffan, inlindad i en mysig filt.... då jag inte pluggar skiten ur mig eller städar, tvättar, lagar mat osv osv...


I måndags åkte jag och barnen återigen och besökte Annika och Melker i deras mysiga stuga. Den här gången stannade vi ett par nätter och vi tillbringade några lugna och sköna dagar tillsammans med dem!
Det är något visst med det enkla och okonstlade livet på landet.... Utedass, tandborstning ute i det fria och kiss i pottan för de som behöver på nätterna, om man inte som jag, vill gå ut och sätta sig på gräsmattan..... vilket jag måste erkänna var lite läskigt då det var totalt kolsvart överallt!
Nåväl, vi hade det emellertid jättebra och vi passade på att umgås, spela spel och bara vara! :)))))



I går kväll firade vi Kajsa som snart fyller 22 år! Vi åt gott och satt ute på altan hela kvällen, vilket var jättemysigt! Det är så roligt att kunna umgås hela familjen och jag är så glad och lycklig över att vi har så fina barn, barnbarn och svärsöner! <3


Jag hoppas att alla ni mår bra och att ni är friska och krya!
Ha det så gott och kram från mig!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mysig blogg!!!!