torsdag 17 september 2009

Ljust och vitt!





Hemma hos oss går mycket i vitt och Herman kan ibland tycka att det är lite tråkigt att inte hemmet är fyllt med starka och klara färger......





Att inreda i ljusa nyanser gör att variationsmöjligheterna blir så många fler, vilket passar mig som älskar att fixa och dona!



Är man sedan inte nöjd kan man ju alltid fuska lite.......


Denna vecka har varit full av måsten, absoluta måsten och superabsoluta nödvändigheter, så nu känns det skönt att det snart är helg!!!

På lördag är det släktfest och jag ser verkligen ser fram emot denna sammankomst! Redan i morgon kommer min bror och hans fru hit och det ska bli så roligt att ha dem här! <3

Önskar er en trevlig och mysig helg!

Kram från mig!


1 kommentar:

KLydell sa...

Vitt är fint! Men personligen vill jag gärna ha en liten klick med "färg" och då lite märkt trä ;)