onsdag 6 januari 2010

Fint avslut och ny början....


Lite gamla fotografier....


Små söta etiketter


Så har allvaret börjat igen... Kajsa har åkt hem till Göteborg, barnen börjar snart skolan igen och för mig är det plugga plugga plugga som gäller! :P Vi har emellertid haft en väldigt mysig och harmonisk jul med massor av trivsamma dagar! År 2009 fick dessutom ett supertrevligt avslut då vi firade Johans föräldrars 40-åriga bröllopsdag i kombination med nyårsfirande på Brunnen i Söderköping! :))))


I salongen

Apropå mitt förra inlägg så vill jag även tacka mina rar vänner för den fina respons jag fått! Särskilt mycket uppskattar jag min goa vän A-K´s alla kloka tankar och åsikter!!!! Tack för att du är du, sluta aldrig med det!!!


Även en agnostiker kan uppskatta ett vackert kors


Ha nu en fortsatt bra vecka och var rädda om er ute i vinterkylan!

Kram från mig!



Inga kommentarer: