onsdag 7 april 2010

Baksugen

*
Bedårande cupcakesformar


...Svisch..... så är Påsken förbi...... Den var ju som jag tidigare skrivit, väldigt efterlängtad och till min stora glädje blev den både trivsam och lyckad! :) Karlskrona var vårlikt och vackert, maten underbart god och människorna lättsamma och mysiga! Jag känner mig helnöjd och hoppas att även ni haft det bra under denna helg!

Nu är det åter vardag och pulsen slår aningens snabbare igen! Lyckligtvis klarade jag kognitionstentan och det är verkligen skönt att kunna lägga den bakom sig. Nu ligger fokus på den nya kursen, hälsopsykologi och allt vad den innefattar! ;)

Förutom att plugga tänkte jag till helgen passa på att baka lite! :) Blev så otroligt sugen på att göra cupcakes! Under lördagens lilla shoppingrunda hittade jag de mest bedårande bakformarna och eftersom jag har dille på just söta cupcakesformar kunde jag inte låta bli att köpa dem! :)


Inspiration

Sötaste slickepotten

Ljuvliga

Ha en fin vecka och var rädda om er!

Kram

2 kommentarer:

nina/nice sa...

Vilken jättesöt slickepott, och ljuvliga formar!
Då blir det roligt att baka!

Grattis till att du klarade tentan!

Ha en jättefin fortsatt vecka du och familjen!
Stor kram Nina

Huset vid ån sa...

Så fina bilder du bjuder på...Riktigt Ögongodis! Önskar dig en skön helg med vackert vårväder! Kram Therese