torsdag 22 april 2010

Vårrensning

*
Resväska, som min morfar en gång använt...


Jag har under de senaste åren fått ärva en hel del möbler och prylar..... som jag inte riktigt vet var jag ska göra av........
Många saker är jag otroligt tacksam och glad över, men vissa saker har jag behållit för att jag inte riktigt har haft mage att göra mig av med dem.


Kviltat täcke och lite spets...


För ett par dagar sedan träffade jag mammas absolut käraste väninna! Den här kvinnan är på flera olika sätt, helt fantastisk och jag tycker jättemycket om henne! Hon är och har genom åren varit engagerad i diverse välgörande projekt, som även min mor, då det begav sig, var lite inblandad i. Bland annat arbetar hon ideellt med att samla in och dela ut nödvändigheter, så som kläder, skor, husgeråd, cyklar och mycket annat, till behövande människor i andra delar av världen! Det tycker jag är jättefint! :)




.... så nu ska här rensas, packas och skänkas bort grejer! Vi har massor av husgeråd, lakan, kläder och annat som kan komma andra nödställda väl till pass! Det vore verkligen fy skam att bara låta sakerna ligga....

Jag hoppas att ni har haft det bra denna kyliga och något gråmulna vårvecka! Nu stundar helgen och det vore ju underbart om vi kunde få lite sol och värme igen! ;)


Önskar er en fin helg!

Kram!

Inga kommentarer: