fredag 31 december 2010

Önskar er det bästa!!!

Finaste tildadockan som Nora gav mig i julklapp! Underbara rosor från Ida och Kajsa, liten tomte som fortfarande sprider mysig julstämning och rosa nyårsklänningen! :)


Än har vi jul i vårt hus och jag njuter av att det är vinter, snö och sagolikt vackert när man kommer ut! Det nya året ska firas in med käraste vännerna och tillsammans ska vi mysa, umgås och ta det lugnt!!!

Nu önskar jag er en härlig och fin avslutning på detta år och jag hoppas att ni får en riktigt behaglig och trivsam start på det nya! Tusen tusen tack för att ni tittar in hos mig och för att ni under året lämnat de mest underbara och rara kommentarer!!!

Ljuvlig nyårshelg alla fina!!!
KRAM och KÄRLEK
♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

Åke och Tanterna sa...

Många NyÅrsKramar önskar jag Dig

*KRAMAR om*

Härligt hemma sa...

Ja, KRAMAR till dig för all värme du sprider med din vackra blogg!! Önskar dig ett riktigt gott nytt år!!!
Madeleine

nina/nice sa...

Varmaste nyårskramen till er alla!!!
Ha en underbar helg!
Kram Nina

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Tack så jättemycket för din snälla kommentar, du gör mig också glad.
Vilken vacker klänning du har där eller blus.
Och jättevackra bilder.
Nu vill jag önskar dig också en fin nyårshelg, med alla dina underbara.
Många kramar Zara

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Tack för det här bloggåret, du har verkligen förgyllt min dagar med alla dina gulliga kommetarer!

Önskar dig o familjen Ett Riktigt Gott Nytt År!
Nyårskramar till dig/ Therese

Vardag och flärd sa...

Måste bara säga att jag är avundsjuk på din nyårsklänning!!! Var kommer den ifrån?
Nyårskramar Eva

Vita små hjärtan sa...

God fortsättning Vännen!
Ser fram emot det nya året tillsammans med dig...
Kram Agnetha