fredag 18 februari 2011

Blommiga tantkoppar och annat viktigt

 


I morse började vi dagen med att äta frukost i lugnan ro! Tänk vad mysigt det är att dricka kaffe ur blommiga tantkoppar...... 




Idag ska jag och barnen tillbringa vår tid tillsammans med Doris.... Bygga lite med Lego, rita Mimmi Pigg, sjunga om katten, hoppa från blöjpaketet och inte att förglömma, äta kladdkaka som Nora bakat.... Vi har mycket viktigheter att stå i!  


Önskar er en fin fredag och en skön och trivsam start på helgen!
KRAM

9 kommentarer:

Nora sa...

De är alltid så mysigt när man är
barnvakt till Dorisen!!!! :)
Kram Nora!!!!!

Stina sa...

Du är gullig du, det säger jag då. Du kikar in till mig så ofta och säger så rara saker.
Proffs på snygga bilder är du också... Bara så du vet!
Kram Stina

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Du är verkligen något extra som både vet det rätta att säga mig så. Tack!! Tack för att du finns.
Bilden med tulpanen över koppen, gör mig mållös, jag gapar och drar ett djupt andetag av ren njutning, att bara få se den, woow!!
Sen läste jag de kloka orden inlägget under, och vet vad du menar, visst kan man bli arg, och djupt ledsen på egoister, som skadar andra, och sen gläds man när man ser de sällsynta som ger, och alltid vill väl.
Ja vi är många, och vi är olika.
Det är då säkert.
Hoppas det går jättebra för din vän.
Och så önskar jag er en helt underbar dag,du skriver så fint om era göromål. Tantkkoppar är fint.
Många varma kramar Zara

Vita små hjärtan sa...

Du är sååå go!!!!! Tänk vilka fina viktigheter ni har för er! Ditt sätt att skriva är fantastiskt!
Stoooor kram Agnetha

nina/nice sa...

Åh, vad mysigt det lät med en heldag
med Doris!
Önskar er en toppenhelg hela fina familjen!
Bamsekram Nina

Anonym sa...

Tar mitt kaffe nu och njuter av dina fina bilder.
Hoppas att du får en bra helg!
Kram Carina

Ida sa...

Helt underbara tantkoppar!!
Doris hade en toppendag, hon var så glad över att ha fått varit hos sin mormor!!
♥♥♥

Åke och Tanterna sa...

Hejsan vännen...

Så himla mysigt det verkar. Hoppas Ni får en kanonfin fortsättning på kvällen och en "superdupertrevlig" söndag.

*KRAMAR om*

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Jag ser att du haft en riktigt mysig fredag! Hoppas att din lördag blivit riktigt bra:)
Stor Kram Annelie ♥

PS ser gott ut med kaffet ..... ♥♥