söndag 6 februari 2011

Sötsaker....


     
Mumsiga kakor


Igår bakade jag och Nora lite kakor.... de blev både goda och energirika!!!  :))  Receptet hittade jag hos Liljor och Tulpaner och är ni sugna och gillar sött, tycker jag absolut att ni ska testa!   ....Vi bytte ut mandeln mot pumpakärnor, vilket funkade jättebra!!!


...går att använda till så mycket



Här skiner solen idag och det är underbart, ljust och otroligt vackert ute! Vi ska passa på att njuta så mycket det bara går av den fina dagen och senare i eftermiddag bär det av till Ida, där Smulan har sovit inatt! :))  Ikväll hoppas jag hinna pyssla lite.... "LER"!


Ha en ljuvlig dag alla rara och var rädda om er!!!
KRAMAR

7 kommentarer:

Anonym sa...

De kakorna ska jag prova att baka, ser jättegoda ut!
Ha en skön dag i solen!
Kram carina

Ida sa...

Vad mysigt om du hinner pyssla! :)
Kakorna var jättegoda... Att fika är supermysigt!
Puss♥ Puss♥

Stina sa...

Så goda de ser ut att vara.:-) Kram Stina

Vita små hjärtan sa...

Hej Söta.
Vad fina. Det var annat än mina jag gjorde idag. Efter ett recept hos Lilla Blanka. De pös över väldans, men himla goda!
Undra vad du ska pyssla med .....
Ha en fin start på nya veckan.
Kram Agnetha

Mariette sa...

Hej!

Vad kul att du bakade kakorna!
De ser inte dumma ut... Och energirika..ja visst, det kan man nog säga...*ler*...

Jag blev så glad för din fina hälsning!!!!

Må så gott!

Mariette

annika sa...

Mums ...så goda de ser ut!

Hoppas att du hinner pyssla lite i kväll. Jag ändrar i en bokhylla....var ska alla böcker få ett nytt hem? Tänkte lägga lite inredningsmagasin där i stället.
Här har den inneboende 6-åringen beställt pannkaka...på en söndagskväll!

Kram

Kram

Vardag och flärd sa...

Fresterska, inte snällt att visa såna godsaker!

Är det papper? Hittar man det på Panduro? Jag trodde det var virkade små dukar!
Hoppas du haft en härlig dag i solen!
Kram Eva