torsdag 24 november 2011

Att ha börjat så smått

Spets och skirt till liten "sessa"...


De första julklapparna har införskaffats och jag är nöjd!. Särskilt som jag inte har lagt manken till särskilt mycket, inte heller spenderat flertalet timmar i olika affärer, utan bara haft turen att "springa på" en del finfina och dessutom väldigt prisvärda saker! :)

Annars inget nytt på himlen... inte heller någon snö på marken, men väl en sol som så smått har börjat visa sig! Idag fortsätter skrivandet och senare blir det utvecklingssamtal och andra vardagsbestyr! :)


Tackar och niger för att ni besöker mig här inne!
Finaste torsdagen önskar jag er!
Kram


(klänningen hittade jag på H&M för 99kr)

8 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

En så fin och rar klänning till en fin och rar liten flicka!
Ha det bra med skrivande och samtal!
Kram Eva

KLydell sa...

Så söt hon kommer bli!

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!!!
Å vad du pluggar och står i! Själv ska jag iväg och jobba! Hoppas du hinner ut i solen lite också!
Kram Agnetha

Anonym sa...

Vilekn söt klänning! Det finns mycket spets ute i butikerna nu.
Ha det bra vännen med skrivandet.
Kram Carina

martinealison sa...

Une robe que toutes les petites filles rêvent de porter... Je vous remercie ma chère Maria pour votre très gentil commentaire et je vous souhaite tout plein de bonnes choses.
Gros bisous

Ida sa...

Åh Dorisen kommer att bli jätteglad över denna söta klänning!
Puss Puss♥

mamma lycklig sa...

I år är det för en gångs skull ingen stress, skall inte köpa en enda julklapp. Och vi skall inte vara hemma i jul. Det skall bli sååååååå skönt att slippa allt slit som julen för med sig. Men pynta hemma skall jag göra om än inte så mycket. Ha det så gott, och trevlig helg.
Kram kram Nettan

Unknown sa...

Åhh, vad söt känningen är! Härligt att du har hittat fina och prisvärda julklappar.
Mycket vacker adventspynt i förra inlägg. Jag blev inspirerad.
Kram kram
Nelya