torsdag 10 november 2011

Istället för att pyssla

Mysbelysning gör det mer trivsamt att plugga :)


Idag är det mulet och lite småtrist ute, en perfekt dag för pyssel...  men jag "måste" läsa artiklar och göra annat. Så istället för att pyssla tar jag hand om dagens aktiviteter och den oändliga mängd "bagateller" och tvätt som finns! ;)


Nora och jag gillar ugglor... och vi har skissat på lite ugglepysselidéer


Hörde att Björn Ranelid ska medverka i melodifestivalen... det ser jag fram emot,  för jag gillar honom!!! Är det någon som har läst hans böcker och kan tipsa om en bra sådan får ni gärna göra det, för jag har bara läst om, men aldrig något av honom!  :)))


Fin torsdag på er...
I morgon är det ÄNTLIGEN fredag!!!
Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ugglor är söta, men Ranelids böcker vet jag tyvärr inget om.
Kram och ha det bra.
Carna

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jag sitter och syr hjärtan just nu och har också tänt ett ljus:)
Här skiner solen för fullt så egentligen borde jag gå ut istället!!
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Vardag och flärd sa...

Helt rätt att göra det mysigt när man har "måste-saker" att göra, det går bättre då. Nu skiner solen här och det är ljuvligt.
Ranelid är inte min favorit så jag har aldrig läst något av honom, men har hört honom läsa sina egna texter - och nej.... (annars gillar jag udda och färgstarka personer).
Ha det fint med dina bagateller!
Kramar Eva

Nora sa...

Ja, ugglor är så söta!! Skönt att det är mulet, det äe mysigare då!
Kram Nora!

Här är gudagott att vara ! sa...

Tråksaker blir roligare, om man tänder ljus och lyssnar på sin favoritmusik ! - Ranelid är som han är, och med lagom mängd går det an . - Men några böcker av honom har jag inte läst !
- Min dotter har också pippi på ugglor..det kanske är något smittsamt...;)
Ha det gott!
Kram Anneli

Ida sa...

Jag vill också pyssla, det är så mysigt! :)
Vi ses i morogn!
Puss puss ♥