torsdag 11 juni 2009


Kärt besök, rosa och spets!



Rosa blomster


I måndags kom Annika och Melker hit. De stannade i tre dagar och det är alltid lika roligt att ha dem på besök! Hon är som en syster för mig och vi kan vara precis som vi är, vilket är underbart!


Rosa kaffekoppar, lupiner och pyssel!


I tisdags kväll passade vi på att pyssla lite och det var så himla mysigt! Av vit lera kavlade vi små etiketter på vilka vi tryckte mönster och ord! Nu hänger en av etiketterna på den lilla glasburken där jag har strösocker och det blev precis så där gulligt som jag vill ha det! :)


Romantisk klänning till midsommar!


Annika och jag har känt varandra sedan vi var nio år och började tredje klass. Det jag gillar med henne är att hon är rak på sak och säger det hon tycker! Dessutom är hon snabbtänkt och rolig och i henne finns inte det minsta uns av missunnsamhet eller elakheter!

I går var det skolavslutning för barnen och nu har även dem sommarlov! :) Förhoppningsvis kommer sommarvädret tillbaka så att vi kan få njuta lite av solen och värmen! Tills dess får vi väl hålla oss inomhus och röja lite...... städa och tvätta.... fika och umgås! <3


Ha det bra och var rädda om er!
Kram Maria



3 kommentarer:

Gudrun sa...

Kul att ha en vän sedan så lång tid tillbaka. Etiketterna blev jättesöta.

Julia sa...

Vilka mysiga och gulliga bilder du tar! Och fint pyssel gör du med :)

KLydell sa...

Blev väldigt sugen på tårta nu! ;)