söndag 27 december 2009

Tomtar både här och där!


Framtagna bara till jul!


Hemma hos oss är det tomtar lite varstans! En del av dem är köpta på julmarknader, andra är arvegods från mina föräldrar eller små sötnosar som barnen gjort. Alla är de mina favoriter, men mest tycker jag om de som min pappa gav till min mamma när jag var liten!



Juldukning i salongen, även kallad matvrån!


Under julhelgen har vi haft huset fullt av folk, ätit massor av julmat och godis, spelat spel och ljuvlig julmusik, shoppat på mellandagsrean samt myst och haft det alldeles utomordentligt trevligt och skönt!



Kajsa och Nora och en portion vinterlycka!


I kväll ska vi ha en riktigt lugn och skön söndagskväll! I veckan måste jag plugga lite inför terminens sista tenta och till Nyår väntar roliga festligheter!


Ha det fortsatt gott och var rädda om er!

Kram från mig!

3 kommentarer:

KLydell sa...

Ohh så underbart vackra bilder!! God jul kära mor!

Maria sa...

Detsamma hjärtat! <3 <3 <3

Ida sa...

Vilken mysig jul vi har haft kär mor! Hunnit med en massa roliga saker :)
Alltid lika fina bilder
<3 <3 <3