onsdag 30 december 2009

Festligheter och champagne



Arvegods från mina farföräldrar


I veckan har jag försökt att plugga, vilket inte varit särskilt lätt då jag hellre velat umgås med min familj.... Tänk så mycket roligare det är att mysa med barn och barnbarn, fika på konditori och göra andra livsnödvändiga saker! Det var först idag som jag kom mig för att plocka fram studielitteraturen.... :P



Nyårsklänningen


Dessutom har vi haft en del att göra inför den kommande Nyårshelgen. Vi ska nämligen på finfina festligheter vilka ska firas tillsammans med nära och kära på ett anrikt kurhotell! På menyn står Sylvestersupe´och andra trevligheter och klockan tolv blir det skumpa och klirr i glasen. Det kallar jag superlyx!!!! :)



Vintage, lila och väldigt romantiskt


Nu önskar jag alla en riktigt behaglig och trevlig helg och jag hoppas att ni får känna er glada och harmoniska!


Gott Nytt År!

Maria

2 kommentarer:

Ida sa...

Din klänning är så vacker, det kommer bli så mysigt att få äta 5 rätters, dansa och slutligen skåla i champange!

KLydell sa...

Gott nytt år! Tack för en trevlig helg!