söndag 21 mars 2010

Lördag hela veckan....

*
Lördag hela veckan......

Oj vad den här helgen gick fort..... längtar redan efter nästa.... för då är jag ledig hela söndagen!!!! Gissa om vi ska ha en riktig pysseldag då? ;)

Det här veckoslutet har jag..... pluggat, utfört ett inlärningsexperiment på våra snälla grannar, pluggat ytterligare, varit upptagen av diverse livsnödvändiga ting, samt pluggat ännu mer... Så en slapparhelg känns inte helt fel nu! ;)

Under gårdagskvällen var emellertid Ida och kompani här på lördagsmys och det var som alltid, väldigt gemytligt och trivsamt! Med sig hade de förresten en present, en jättefin vit burk som de fyllt med godsaker! Tänk vad roligt det är att få presenter när man minst anar det! Tack hjärtat, jag blev superglad! :)

I veckan kommer jag att sitta fastnaglad vid köksbordet med artiklar och gamla tentor... om jag inte åker hem till Ida och sitter där istället! ;)


Jag hoppas att ni haft en riktigt skön helg och att ni får en bra start på den nya veckan!


Allt gott!
Kram

2 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Kul att du tittade in till mej. Du är sååå välkommen ut och prova de underbara träskorna.
Jag kan tala om för dej att det är superbra pris på dom ochså, bra va.
Ha en bra vecka tillsammans med dina läxböcker.
Kram Nettan

nina/nice sa...

Vad bra Maria! Att du hittat träskor:)
Jag är väl lite konstig, men jag tycker det låter
helt underbart att bara vara hemma och plugga...

Lycka till!
Kramar Nina