måndag 1 mars 2010

Nöjsamheter och annat trevligt

*
Underbar duk från Himla och vackraste Azalean på köksbordet


Har trots att jag är superförkyld och allmänt hängig haft en underbart mysig helg! I fredags kom Kajsa, i lördags Annika och hennes stora killar och i söndags även Gerd! Det har varit så gemytligt och trevligt att ha alla här och jag verkligen njöt av att ha huset fullt med folk! I dagarna två firade vi lite extra att det fanns ett födelsedagsbarn i familjen och det gjorde vi genom att förtära skumpa, god mat och smaskiga tårtor i den nya salongen! :)


Givetvis hann vi under lördagen med en liten shoppingrunda och den avslutades så småningom på Nice Presenter! Som jag har nämnt tidigare är det en av mina absoluta favoritbutiker, dels för att de har så otroligt mycket fint, men också för att personalen alltid är så rar och trevlig! Nina som har butiken har precis startat en blogg och är ni nyfikna och vill kika på den så hittar ni den bland mina "rara bloggar"!


Finaste lampan och flugskåpet från Nice Presenter


I veckan är det som vanligt full rulle, men med den skillnaden att min käre man befinner sig på andra sidan Atlanten.... Så det är jag, barnen och några nattgäster som huserar här och som längtar efter att far i huset ska komma hem igen!



Önskar er en fin och bra vecka!

Kramis från mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lovely <3 <3 <3 kramis Annika

Ida sa...

Ni har fått det så himla fint i salongen och gästrummet!! Det är när man ser sånna rum man önskar att man har hus! <3

KLydell sa...

Alltid lika trevligt!

nina/nice sa...

Hej Maria!
Vilket vackert hem ni har! Känner igen både ett och annat:)
Och bloggen är superfin, jättefina bilder! Får jag länka dig nu?
Kram Nina