måndag 19 juli 2010

Sommarfrid



Härligt vildvuxet i rabatten...


Loppisfynd!


Sommarfika varje dag :)


Enkelt att göra....


Här fortsätter vi att låta semesterdagarna vara oskrivna och obokade. Bara det absolut nödvändigaste eller det som för stunden känns lockande företar vi oss......

....Så jag har målat lite, bakat en del, gjort nyttig och dessutom väldigt god myssli, slappat, gått långa promenader med Kajsa samt umgåtts med min fina familj... Jag har lyssnat på Sommar i P1 och i år förundrats över urvalet och hur dessa individer skiljer sig i förmågan att kunna förmedla en upplevelse eller känsla.... Och jag har något förvånad konstaterat att jag, hittills helt klart, gillar Micael Binderfelds program bäst!


Ha det fortsatt fint alla rara!
Kram

4 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Låter som du har det riktigt skönt, passa på för underbart är kort. Jag har ochså planerat att lyssna på sommarradion men trot eller ej aldrig kommit till skott. Men det går ju att gå in på webbwn och lyssna i efterhand. Kanske i morgon vem vet.
Ha en fortsatt skön sommar.
Kram Nettan

nina/nice sa...

Men gud vilken perfekt färg på stolen!!!
Den skulle jag också köpt direkt;)
Vad skönt ni har det, precis som man skall
tillbringa sin ledighet!
Man kanske skall lyssna på Bindefeldt i
webben som Nettan sa... blev lite nyfiken...
Tack snälla för mailet, skall kolla nån annan
dag.
Ha en fortsatt underbar semester/sommar-
lov/mammaledighet!!!
Kram Nina & Josefine

Vita små hjärtan sa...

Men så härligt du har det! Det gillade jag, precis så ska det vara, bara göra allt man vill o har lust med!
Å så läckra bilder, du är nog lite mästerfotograf tror jag!!!!
Ha de så jättegott!!!!
Kram Agnetha

KLydell sa...

Mmm vad gott det såg ut att vara!!
Hoppas att du njuter av dina lediga dagar nu!