torsdag 8 juli 2010

Sommarvärme.....

Underbart goda gubbar i landet


Här hemma fortsätter vi att ta dagarna som de kommer. Sommarvärmen gör att man inte orkar göra så mycket, men vad gör väl det..... ;)


Älskade Pelargoner


I går tog emellertid jag och tjejerna en sväng till köpcentrat och Kajsa införskaffade lite nytt till garderoben. Själv hittade jag en söt sommarklänning på rean....... :)


Sommarfynd


Skönast tycker jag att det är det på kvällarna, när värmen inte är så pockande och man kan sitta ute på altanen och mysa!

Hoppas ni har det bra och att ni får en fin torsdag! Själva åker vi till Ida och Dorisen och fikar lite, vilket alltid är lika mysigt!

Var rädda om er!

Kram

4 kommentarer:

KLydell sa...

Det var jättefina klänningar som du hittade!

nina/nice sa...

Hej gumman!
Oh, vad fint du gjort på bloggen!
Nya bilder... på dig, och headern...
Jättesnyggt!!!
Vad gott med egna jordgubbar, kul
för Doris kan jag tro!
Jättefin sommarklänning! Det skulle jag
också behöva några till...
Ha en underbar fredag och helg!
Sköt om er!
Kram Nina

Anna sa...

Skön sommar på er och trevlig resa!
Kramar!

Ida sa...

Gud så fint du har gjort på bloggaen!!
Massa sommar kramar!!