måndag 23 augusti 2010

Ruuumpa och lite höstäpplen...

I salongen


I år ger äppelträden en ganska klen skörd. De flesta äpplena har bruna fläckar och ser inte så aptitliga ut..... så de får duga som dekoration! :)


Skapar höstkänsla...

I eftermiddag har jag och Nora varit barnvakt år Dorisen! :) Många skratt blev det då sötnosan stod för underhållning på högsta nivå! Lilla gumman älskar nämligen Rumpa med Sean Banan och gissa om hon blev upprymd när Nora spelade låten?! ...Vi fick köra den på repeat, om och om igen, samtidigt som Doris sprang omkring och sjöng "BRUMPHA"! Sötaste lilla gullunge, hon är så himla charmig! :)))


Ha det gott alla fina och njut av den annalkande hösten! :) Själv gör jag mitt bästa för att vänja mig vid den! :P

KRAM

6 kommentarer:

Stina sa...

Så gulligt!
Fina bilder.
Jag älskar höstkänslorna som börjar träda fram.:-) Kram Stina

Vita små hjärtan sa...

Mysigt att få vara barnvakt och riktigt rå om.... De är ju så gosiga de där små.
Så härliga bilder, vad gör det om de är lite fula, blir fint alla fall som dekoration!!!!
Ha en fin dag vännen!
Kram Agnetha

Ida sa...

Vilka underbara höstbilder! Jag tycker att det har blivit så mysig nu när färgerna har börjat ändras och man tänder mer ljus inomhus!
<3 <3 <3

Huset vid ån sa...

Hej vännen!

Åh, Den låten spelar vi mycket här hemma....
Wilma "skruttan" älskar den....Fniss!
Jag kan tänka mig att din lilla "ögonsten" är gosig o söt när hon lyssnar på den.....

Dina bilder är så fina, tänk att det enkla är så vackert!

Ha en fortsatt trevlig dag! Kram Therese

KLydell sa...

Lilla prinsessan!! längtar tills jag får träffa alla er där hemma igen!

nina/nice sa...

Vilken underbart vacker header Maria!!!
Dom övriga bilderna är också jättefina,
jag älskar hösten och höstäpplen...
GulleDoris!!!
Vad roligt och mysigt ni måste ha haft det,
måste kolla på Youtube vilken låt det är.
Ha en underbar vecka!
Sköt om er allihopa!
Jättekram Nina