fredag 27 augusti 2010

...så var det helg igen!



Idag har jag haft en tvätt- och städdag, vilket var mer än välbehövligt! Dessutom har jag och min rara granne gått en långpromenad i det sköna vädret, så jag känner mig väldigt nöjd! :)




I helgen är Ida nere i Göteborg och hälsar på Kajsa och jag hoppas att de får det riktigt, riktigt härligt och bra! Jag säger bara njut njut njut finaste ni och ha så KUL!!!
Själva ska vi vara hemma... Fixa i ordning lite i trädgården (om vädret tillåter), kanske måla och pyssla lite och förhoppningsvis hinna med en bra bok! :)))

Ha det gott i helgen alla rara och var rädda om er!

Fredagskram
 

2 kommentarer:

Stina sa...

Det låter som en mysig helg. Kram Stina

Anonym sa...

Att handarbeta är alltid kul! Vilka fina bilder du visar!
Ha en skön söndag!
Kram Lena