söndag 5 september 2010

Inte mycket vitt....

På skrivbordet står Milou


På Noras rum går färgskalan i ljung, grått och svart! :)

Älskar klockor


Smulan vet precis vad hon gillar och hon samlar gärna på vackra ting! 

På hyllan


När hon var yngre hade hon en faiblesse för vackra dockor...
Förvaring lite varstans i rummet....


 
Det är inte mycket som är vitt.... bara ett par lampor. På väggarna sitter planscher från Twillightserien och ur högtalarna dunkar musik från dessa filmer! :)

Idag ska jag inte bara plugga, för vädret är helt underbart och jag känner ett starkt behov att få komma ut på en riktigt lång promenad! :)))

 Hoppas solen skiner på er alla!
KRAM

6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Å vad läckert i rummet, jättefint!
Å du pluggar igen efter sommaren, jag tycker du är så duktig.
Ja idag var en vacker söndag! Jag ska pyssla med diverse saker. Skönt lät det med en promenad!!!!
Kram Agnetha

Ida sa...

Svart och vitt kan aldrig bli fel!! Det är så kul att hon har fått sin egen stil!!
<3 <3 <3

Huset vid ån sa...

God Kväll i stugan!
Så fint o mysigt hon har på sitt rum!
Hoppas att du fick njuta av det vackra vädret med en skön promenad!

Den här helgen har verkligen varit fin.....
Ha en bra start på den nya veckan! Kram Therese

nina/nice sa...

Vad fint och mysigt Nora har det i
sitt rum!
Snygga färger!

Ha en underbar dag!
Kram Nina

Stina sa...

Snyggt, tycker jag som alltid har svart, vitt och grått på höst/vintern. Jag brukar ha rosa klickar här och var också, med de är borta det här året. Kanske blir det en enstaka turkos klick. Vi får se. Kram min goa gumma.
Stina

Hos Madeleine Hudvård & Inredning sa...

Jättefint, jag tycker det är så fint att bryta av med andra färh´ger. I många inredningsrepotage har de ba´ra vita hem och det blir lite tråkigt. Kul att bryta av och hitta sin egen stil.
Här hemma hade vi inredningsrepotage och redakörena på tidningarna hade efterlyst mera färg så här dekorerade vi höst och tog in massor med blommor i gult och orange. Snyggt. Jag ska skärpa mig och lägga ut lite bilder på hmmet i min blogg.
Ha det jättebra och lycka till med studierna.
madeleine