måndag 20 september 2010

Måndagsmys



Håller sakta men säkert på att återvända till verkligheten... Det var länge sedan det kändes så här jobbig att plugga inför en tenta! Två trepoängare, med en veckas mellanrum, låter ju som en enkel match... MEN jisses vad det skulle analyseras och präntas in diverse olika forskningsbegrepp och metoder! PUH! :P  ...Nåväl, vid lunch var jag klar med skrivningen och kunde åka hem till mina "små" raringar, som fortfarande är sjuka. Hostan är riktigt envis och febern vill inte ge sig, så vi har haft en lugn och mysig eftermiddag med movie time, popcorn och saft! :)

I veckan tänkte jag ta igen mig lite... och vad kan väl vara bättre än att få pyssla och måla tillsammans med sina barn?!!! :)  <3


Allt gott till er, alla rara som tittar in!
Måndagskram

5 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Oj oj oj det låter jobbigt, men det fixar du säkert. Sjuka barn är inte så roligt men film på måndagseftermiddagen är ju inte fyskam.
Hoppas att de små liven kryar på sig snart, och att du visar vad du pysslat med man blir ju såååå nyfiken.
Ha det bäst, kram Nettan

Stina sa...

Du kämpar du gumman.
Mitt i jobbandet så får man se fram emot små roliga stunder och det förstår jag att du gör om du ska måla med dina goa ungar.:-) Kramis

KLydell sa...

Det är jobbigt när man är sjuk så länge!! hoppas att ni snart mår bättre! <3

Vita små hjärtan sa...

Å vännen jag förstår att det krävs massa med allt pluggande inför tentor! Beundrar dig att du orkar, själv är jag inte pluggsugen alls...
Trist med sjuklingar, men ni har det säkert så mysigt ändå!
Ha en fin dag...
Kram Agnetha

Huset vid ån sa...

God Kväll vännen!
Hoppas att du haft en mysig pysselkväll med barnen. Tråkigt att dom är sjuka fortfarande....

Du är så duktig som kämpar med dina studier, Lycka till och Ha en fortsatt mysig kväll!

TisdagsKramar till dig! Therese