lördag 2 april 2011

Lördag gör jag ingenting.....

Ranunkler och Anemoner
                        


Idag har vi en välbehövlig slappardag... och vet ni, det går hur bra som helst att göra ingenting! Jag behöver inte ens blunda när jag passerar vår stökiga hall. Inte heller är det särskilt svårt att låtsas som om tvätten inte finns eller att disken inte är undanplockad..... och när jag tittat ut genom fönstren är det träden jag ser, och inte de smutsiga glasen.... :)




I salongen.....



Idag prioriteras andra viktigheter!!! Vi ska nämligen vila, mysa, läsa och titta på film hela dagen..... med andra ord, vi ska bara göra sådant som är skonsamt och lent mot förkylda och trötta kroppar!!!


Jag hoppas att ni har en väldigt skön och behaglig helg!!!
Må så gott alla rara!

KRAMAR

11 kommentarer:

KLydell sa...

Är det bordet inne i vardagsrummet?Vad fint ni har fått det hemma! Ska bli kul att komma hem sen till påsk och se allt fint! <3

annika sa...

Det gör ni rätt i. Ta igen er och vila och må gott.


Jag älskar dina bilder......

Kram
annika

Stina sa...

Alltid så fina bilder.:-)
Mysgumma där.:-) Kram Stina

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej du goa Maria.
Du är en sån vänlig själ.
Jo jag mår bra, men så hemskt för er, ska inte denna hemska förkylning släppa snart.
Vad tråkigt att det inte gått över.
Önskar verkligen att den försvinner för tid och evighet, hos dig, den besvärliga förkylningen.
Men man kan verkligen inte se stöket på bilderna, det är så otroligt läckert hemma hos dig, och du är en sann konstnärssjäl, det vet jag verkligen.
Kan inte glömma ditt vackra måleri, och hoppas verkligen att du inte målar över det.
Gör något mer. Det är läkande för en själ som din.
Ha nu en vilsam helg, med bara fina konstnärssysselsättningar.
Kram Zara

Gunillasljusglimtar sa...

Hej hopp! Hit hittar jag genom Stina det klart...Mysig blogg! / Gunilla ♥

mamma lycklig sa...

Det gör ni alldeles rätt i, tvätthögen springer inte i från er, och fönstren kan putsas en annan dag. Se till att bli frisk i stället.
Va rädd om dig.
Kram Nettan

Vita små hjärtan sa...

Hej du Goa!!!!
Så underbara bilder!!!! Å ni verkar ha det alldeles jättemysigt!!!!
Ha en fin söndag...
Kram Agnetha

nina/nice sa...

Det där lät mysigt!
Hoppas ni får en lika mysig och
fin söndag!
Kram Nina

Nora sa...

Vilka fina bilder! Ikväll blir de mer mys! :)
Kram Nora!! :)

Vardag och flärd sa...

Jättebra att ni vilar och tar hand om er så ni blir friska! Tvätten och städningen springer inte bort, det kan ni ta sen!
Kram Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Det gjorde ni helt rätt i! Hoppas att ni hade det riktigt mysigt och att ni fick vila ut riktigt ordentligt!
Du bjuder på helt otroliga bilder (som vanligt)! Ljuvliga färger.
Ha det riktigt gott nu
♥♥ Stor Kram Annelie ♥♥