fredag 15 april 2011

Lugnare tempo....

Månadsbilder inköpta då vi besökte Kajsa... och påskäggspyssel från förra året


I onsdags var min sista dag på VFU-skolan... och jag saknar både mina elever och att få jobba tillsammans med min handledare! Trots att jag under de senaste fyra veckorna varit sjuk i feber, luftrörskatarr samt bihåle- och stämbandsinflammation (och är mer än less på detta), är denna VFU den mest lärorika och mest trivsamma som jag haft!!! :)

Nästa vecka har barnen påsklov och det som känns så otroligt skönt är att även jag kan vara hemma! Jag är visserligen inte ledig, men jag behöver inte åka någonstans, utan jag kan sitta här vid mitt köksbord och ägna mig åt mitt examinationsarbete! Gissa om jag jublar inombords?! :)))

I helgen ska jag vila och ta det lugnt och förhoppningsvis även få besök av min fina vän Annika och hennes lille Melker....



Lev väl alla fina där ute!
&
Tack snälla ni för mail och
 kommentarer till det förra inlägget!

SKÖN FREDAG!

Inga kommentarer: