fredag 3 februari 2012

Att fylla på

Underbara muggar...


Igår eftermiddag fyllde jag på med massor av energi i form av finheter och nödvändigheter... och det blev både konditoribesök och träff med finaste vännen Karin! Att få vända och vrida på livets företeelser och samtidigt dricka kaffe och äta bakelser med en vän är underbart! 

Idag fyller jag Muminmuggen med choklad och läser om medierande redskap och hur vi kan ta oss förbi begränsningar! :)



Snart börjar helgen... LOVELY!!!
Ha en makalöst trivsam dag alla rara!
Kram

7 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hihi vilka söta muggar! Härliga vårfärger - man blir riktigt glad när man ser dem:)

Skulle verkligen behöva lära mig hur jag tar mig förbi begränsningar - speciellt dem jag själv bygger upp!

Så kul att du tycker om mina ♥ och att du vill vara med i min tävling!

Ha det riktigt gott i kylan

Stoor helgkran, Annelie ♥ ♥

Vita små hjärtan sa...

Ja men visst, jag var där nere och sprang en runda då jag hade rast! Var var du? Såg inte dig!
Vilka gulliga muggar...
Nu ska jag iväg o jobba kvällen idag oxå! Mindre kul på en fredagskväll.mMen jag är ledig helgen.....
Ha en fin helg du rara..
Kram Agnetha

Vardag och flärd sa...

Det är så uppiggande med fina samtal med fina vänner - och även smaskig bakelse!
Gott med choklad i muggen en kall dag som idag!
Ha en fin dag och en mysig kväll, vännen!
Kram Eva

Elisabeth sa...

Trevlig helg och hoppas ni får trevligt!

Anonym sa...

Jättefina muggar vännen!
Önskar dig en fin helg tillbaka!
Kram Carina

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Tackar som bäst för tillfriskningsönskningar.
Tråkigt att vara allergisk mot pälsdjur, det blir så många ställen som man kanske inte kan vistas i.
Det måste vara underbart att sitta på ett kafé med en god vän, jag blir så glad för din skull, och samtidigt så önskar jag mig själv det nån gång. Det är inga kaféer här där jag bor.
Ibland så åker vi till staden, och fikar, förstår om många fikar ute, det är en sån trevlig sysselsättning.
Avkoppling behöver vi, sånt där, där man inte behöver tänka på något, det är avstressande, och du som studerar behöver det säkert.
Alla dessa fina mjuka bilder du visar är som vanligt så glädjande att titta på i din blogg.
Många kramar till dig rara Maria.
Zara

Stina sa...

Härligt med vänner... och fika.:-) Kram Stina