onsdag 18 april 2012

Att få ny energi

Söta bakformar från COOP


Smulorna som blev kvar efter en trivsam eftermiddag med finaste vännen Karin, barnen och barnbarn...



Muffins med ljus choklad och hallon


Igår gjorde jag en kraftansträngning och bakade innan jag fick besök... Det kan ju tyckas enkelt, men den här flunsan gör fortfarande ont i kroppen och hostan och trycket i brösten får mig att känna mig helt utmattad... Så det var en bedfrift! ;)

Det är tur att man har så fina vänner som piggar upp tillvaron när man känner sig sliten och stressad... Det är härligt att få skratta och fylla på med ny energi!!! :)


Jag hoppas att ni hittar 
trivsamma sätt att 
tanka energi!
Kram



6 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Så fina formar och muffinsarna låter ljuvligt goda!! :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Det kan ta tid att återhämta sig.
Var rädd om dig.
Kram Carina

millandante sa...

Och sedan inspirerar du vidare... tack för det!! Det är inte alla som kan ta en så fin bild på redan uppätna godsaker:)

Kram kram

annika sa...

Så söta formar...på COOP! Influensa tar på kraftrena... Var rädd om dig och ta´t lite lugnt så du hinner stärka opp dig.

Nu är det mycket med jobb och annat. Jag kan känna mig delad...vill så mycket, men det är väl många som känner så speciellt på våren.

Kram

Ida sa...

Krya på dig älskade lilla mamsen och tack för de supergoda muffisarna! ♥

Vardag och flärd sa...

Jag hoppas verkligen att du blir piggare snart och det var duktigt av dig att baka. Jag har just tankat energi med en mycket rask och lång promenad.
Kram på dig!
Eva