måndag 2 april 2012

Att ha saker att se fram emot

Lite påsk i köket


Jag ligger före, eller snarare i fas, det beror på hur man ser det. Jag ligger före så till vida att jag har hunnit med att ta fram lite påskpynt före självaste påskafton! Inte illa för att vara jag! :)



Påskägg gjorda för ett par år sedan


Den här veckan har vi flera trivsamheter att se fram emot! På fredag kommer min kära vän Åsa och hennes finaste och i helgen kommer en av mina finaste hem! Dessutom blir det festligheter under påskaftonskvällen... So Many Lovely Things, helt enkelt!

Idag ska jag försöka vara produktiv... men jag har verkligen inte den minsta lilla lust att skriva. Så det blir nog lite inläsning och förberedande av intervjuer istället!


Önskar er en behaglig måndag!
Kram

7 kommentarer:

annika sa...

Det verkar vara laddat för en trivsam påskhelg! Hoppas att vi får lite värme så man får lust att vistas utomhus.

Kram

Här är gudagott att vara ! sa...

Tack snälla för din gulliga kommentar som jag blev så glad för !
Visst är det härligt att ha saker att se fram emot och längta till...Men bara man inte glömmer att leva i nuet också, annars missar man så mycket.
I dag har jag glatt mej åt ett underbart väder och en sparktur med hundarna på sjön. - Jo vi har vintern kvar fortfarande ;) Byn har en pimpeltävling på påskaftonen.
Så vi hoppas att det blir kallt på nätterna ett tag till !
- Så vackert påskpynt du har gjort ♥ Och underbara bilder.
Ha en skön aprilvecka !
kram Anneli

Vardag och flärd sa...

Det är viktigt att leva nu och se njutbarheter alltid men att längta efter fina stunder med sina kära ... det MÅSTE man göra! Så mycket fint du har framför dig!
Och har du inte lust att skriva får du vänta till lusten kommer!
Ha en riktigt härlig påskvecka, kära vän!
Kram Eva

martinealison sa...

Un oeuf entouré de lecture... Gros bisous

Stina sa...

Härligt när man har lite trevligt att se fram emot.:-) Kram Stina

Elsa och Helena sa...

Önskar dig en härlig Påsk med dina nära och kära. Ljuvliga foton!

KRAM Helena

Tre Tanter sa...

Glad Påsk önskar...Tre Tanter!