tisdag 10 april 2012

Några bilder


Kusinkalas med mat, tårta och mumsiga muffins

Påskfin Ida

Doris och Ebba håller pianokonsert...


Idag sitter jag med 39 graders feber och försöker jobba... det här är inte alls vad jag hade räknat med! Tack och lov har jag aldrig varit särskilt feberkänslig och med Ibumetin, Alvedon och honungsvatten håller jag mig upprätt vid köksbordet. Men kroppen känns tung och tankeverksamheten är långt ifrån den bästa...

Bilderna är från ett par av helgens festligheter, vilka var riktigt mysiga! :) Jag hoppas att ni har haft det fint och att ni får en skön och trivsam start på den nya arbetsveckan!!!


Kram


4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Kära du, feber och måste jobba! Det hade jag inte klarat (tur att jag nästan aldrig är sjuk)! Sov bort din sjuka, det brukar vara bästa medicinen!
Hoppas nu du får lite arbete gjort ändå!
Kram Eva

Anonym sa...

Krya på dig vännen!
Glöm inte att vara rädd om dig.
Kram Carina

Här är gudagott att vara ! sa...

Om jag hade 39 graders feber så låg jag däckad ! - Inte en chans att jag skulle orka sitta och jobba !
- Pressa dej inte för hårt, det får du lida för senare...Det är viktigt att lyssna på sin kropp ♥
Krya på dej !
Kram Anneli

LissAnna sa...

Men lilla gumman. Krya på dig nu.
Fina bilder som alltid.

Ja, det går bra att länka. Bloggen är öppen, men jag vill inte braka ut det till alla på en gång, så därför gjorde jag så där med att man fick skicka mejl. Kram Stina