fredag 11 maj 2012

Annars då... någon sa att det är fredag

Blommor och en föraning om den kommande sommaren och ledigheten



Jag befinner mig i skrivträsket... och Nora säger precis att hon befinner sig i det riktiga träsket, eftersom hon snart ska bege sig ut i ösregnet. Frågan är vilket träsk som är värst? ;)

Nåväl... Nils Landgren och konserten där Herman spelade var toppen! Jag hade ingen aning om att Nisse var en sådan trivsam och rolig "kille"! :)

Annars då... tja jag skriver, ändrar och tar bort text, bortsett från då jag sover, vilket är typ 5 timmar per natt! Och ja, det är faktiskt synd om mig, för det här är inte kul! Allt är roligare än att skriva uppsats just nu... jag skulle till och med kunna tänka mig att leva på pölsa (vilket enligt mig är oätbart) under ett helt år i utbyte mot att vara klar (så illa känns det)!

Ha en fin dag alla rara! Någon sa att det är fredag.... själv har jag knappt någon koll på dagarna längre! Johan kallar mig för "tomtemor", han tycker att jag är helt "väck" just nu! ;)


Ta hand om er!
Kram
   

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja träsk kan vara jobbiga.
Hoppas att du får en bra helg ändå!
Kram vännen!
Carina

Unknown sa...

Underbar bild, den första där lilla bilden där i den stora, med den tomma tavelramen, som ändå känns fylld av atmosfär...helt enkelt ljuuuvlig ~~~

Hihi, pölsa, kanske man skulle ha till middag idag ;*)
Inge vidare med träskkänslan, men bara man kommer över tröskeln så är den som bortblåst...jag lovar å fnissar gott ;*)

Allvarligt, beundrar Dej som kämpar på så med skrivandet av uppsatsen! Och önskar dej massor av lycka till med den :-)))

STOR KRAM från Eva

Unknown sa...

Underbar bild, den första där...den lilla bilden där i den stora, med den tomma tavelramen, som ändå känns fylld av atmosfär...helt enkelt bara såå ljuuuvlig ~~~

Hihi, pölsa, kanske man skulle ha till middag idag ;*)
Inge vidare med träskkänslan, men bara man kommer över tröskeln så är den som bortblåst...jag lovar å fnissar gott ;*)

Allvarligt, beundrar Dej som kämpar på så med skrivandet av uppsatsen!
Och önskar dej massor av lycka till med den! :-)))

STOR KRAM från Eva

P.S SÅ skulle det ha stått, men man kan inte radera och skriva nytt, så då blir det såhär dubbelt upp ;*) D.S

Vardag och flärd sa...

Nej men kära du, är det verkligen så jobbigt??! Egentligen tycker du ju om att skriva eller .....
Men som jag sagt förut, jobba på så det blir klart! Det KAN inte vara värre än pölsa!
Vännen, koppla av lite i helgen, då kanske det blir roligare sen!
Kram Eva

Vita små hjärtan sa...

Men raringen då!!!!! Tänk på att när allt är klart så har det gett dig så mycket! Då kommer du tänka tillbaka på allt med glädje! Jag beundrar dig med allt ditt läsa och skriva!
Ha en toppenfin helg.
Kram Agnetha