torsdag 3 maj 2012

Det vita och blåa

Vita och blårutiga ullplädar fyndade på Hemtex för 49 kr styck

Jag tycker att det är så himla fint med vitt och blått... Det känns sommar och barndom med vita och blåa textilier! :)


Isblåfärgad mysfilt även den inhandlad på Hemtex

Min mamma var mycket för det vita och blåa och jag är uppvuxen i ett hem där allt från textilier till porslin och köksluckor haft färgen av vitt och blått.


   Sommrigt...

 


Tänk att det redan är fredag! Nu hoppas vi på en blå himmel och ett vackert solskensväder!!! :)

Ta hand om er!
Kram

7 kommentarer:

Stina sa...

Härligt med blått.

Ja, det är bara den som funkar riktigt. Får se hur jag känner, annars slutar jag.;-) Kram Stina

martinealison sa...

Le doux mélange du bleu et blanc apporte une impression de vacances au bord de la mer...
Des photos ravissantes pleines de douceur.
Gros bisous à vous ma chère Maria.

Anonym sa...

Underbara filtar!
Ha en fin helg!
Kram Carina

Vardag och flärd sa...

Känns så "hemvant" på nåt sätt med vitt och blått, härligt! Så kul att de finns på Hemtex till bra pris.
Ha en riktigt fin fredag du rara!
Kram Eva

Unknown sa...

Fräscht å fiiint ~~~
Härligt att det finns såna goa plädar för en billig peng också :-)

Kramen från Eva

nina/nice sa...

Superfint!
Önskar dig och hela fina familjen en
underbar helg!
Kram Nina

annika sa...

Vitt och blått är så fräscht tillsammans . Ja det är riktig sommarfeeling. Skönt med en go värmande pläd under svala kvällar.

Ha en trivsam helg.

Kram