söndag 14 februari 2010

Inget spännande.... bara förkylning och tentaplugg



Vacker betongkruka från Nice!

Att plugga när man är sjuk är verkligen inte kul...... Hjärnan känns trög och jag har sannerligen fått anstränga mig för att orka läsa..... :P Som tur var gick opponeringen bra i fredags och experimentet respektive rapporten är nu godkänd! :)

I veckan blir det intensivpluggning hemma hos Ida. Det är så mycket lättare att sitta där och läsa. Det kan ju låta märkligt, men faktum är att det finns färre saker som distraherar mig hos dem, så det brukar gå ganska bra! .... Ja och så får jag ju gosa lite med Dorisen också, vilket alltid är lika mysigt! :))))


Experimental methodology....


Jag hoppas att ni haft en njutbar helg och att ni får en fin vecka!
Var rädda om er!

Kram!

Inga kommentarer: