onsdag 17 februari 2010

Jeanne d´Arc Living!

Lycka i pappersformat!


Idag kom nya numret av mitt absoluta favoritmagasin, Jeanne d´Arc Living! Så ikväll ska jag bara njuta av alla mysiga reportage, vackra bilder och inspirerande hem som finns att ta del av i denna tidning! :)))

.... Kan inte låta bli att visa några bilder!








Annars består tillvaron mest av statistik och matematiska formler, förkylning, renoveringskaos och en otrolig längtan efter helgen!!!! På fredag klockan 16.00 har jag tentaskrivning, ingen rolig tid! :P .... Men sedan så, ja då blir det fredagsmys!!! :)))

Ha det gott så länge!
Kramis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vad vackert med tidningen! kommer den ifrån Danmark? Kolla på mitt svar på min hemsida. Ang. Danska kungligheter. Om du har redan läst det. Och ang. Jack också.
Skön kväll o kram!

Anonym sa...

Hej Maria!! Vad vackert du fotar och skriver!!!! Du underbara människa <3 <3 <3 saknar er alla !!!! Karmis Annika och co <3 <3 <3

Maria sa...

<3 <3 <3