söndag 15 maj 2011

Andra bullar...

  

 

Idag  blev  det apelsinmuffins med chokladkross  till söndagsfikat, men i morgon blir det andra bullar... för då ska  jag  börja  min välbehövliga intensivåterhållsamhet!!!  Jag älskar ju att fika och jag tycker att det ska vara gott att leva... så heja heja på mig, för jag kan behöva en spark i rumpan så att jag kommer igång! ;)


 
 

Här strular  Bloggen fortfarande... jag kan inte logga ut och vissa tjänster har jag inte tillgång till, för då tycker Blogger att jag ska skaffa mig ett konto först.... Hoppas att det ordnar sig snart!  Funkar allt för er?



Ha det gott alla fina!
Jag hoppas att ni får en bra start på den kommande veckan!
KRAMAR

4 kommentarer:

Stina sa...

Så härliga bilder igen.

Nä, här är Blogger helt knäppt. I den låsta bloggen har en hel del försvunnit och inte kommit tillbaka. Man blir så sur!
Kram Stina

annika sa...

Hos mig försvann ju kommentarerna och jag är inloggad hela tiden. Designssidan är inte i funktion men det ordnar förhoppningsvis upp sig.
Visst är det gott med fika och tråkigt mred återhållsamhet. Jag skulle också behöva göra det men det är svårt ibland. Lycka till.

Ha en fin start på din vecka.

Kram
annika

Härligt hemma sa...

Ååå så gott och vackert!! Jag ska heja på dig, men lite smaskigheter ska man nog unna sig ibland. Jag brukar köra en lite sockeravgiftning ibland när det blivit lite för mycket av det goda bara för att återfå balansen. Kramar till DIG!!
Madeleine

Anonym sa...

Underbara bilder! Håller med, det ska vara gott att leva!

Lycka till med återhållsamheten, jag håller tummen!
Kram Carina