onsdag 25 maj 2011

Fynd och långpromenad...




Igår fyndade Ida de sötaste sommarklänningarna på HM...
Idag var hon dessutom supergullig och köpte den högra till mig! :)
 ♥






I eftermiddags tog jag och rara Bettan en skön långpromenad! :)
Det var blåsigt och svettigt, men ohhh så välbehövligt och trivsamt!!!

I morgon blir det fortsatt skrivande 
och ännu en långpromenad!!!

Må så gott!!!
KRAM
♥ 


Blogger fortsätter att krångla och jag vet att den gör det för er med!
Jag kunde inte lämna kommentarer och jag kunde inte logga in på något annat sätt heller!
Jag gör ett nytt försök i morgon!

2 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Underbara klänningar, hoppas vädret blir bättre så ni får använda de fina!
Just nu när jag sitter på jobbet lyckas jag kommentera men det är riktigt besvärligt numera med bloggen.
Ha det riktigt fint!
Kram Eva

KLydell sa...

Vad skönt att komma ut lite!! :)
Jättefina klänningar, ni kommer att vara så tjusiga i sommar!