lördag 7 maj 2011

Härliga lördag!

Lite blått till brödkorgen



I morse klev jag upp klockan fem.... Tänk att man kan vakna mitt i natten och komma på tusen saker som man måste göra.... När det händer mig kan jag nästan aldrig somna om, så då är det lika bra att kliva upp.

Nu börjar huset så smått att vakna till liv.... och i knät har jag en liten Doris som väntar på att mormor ska göra frukost! :)



Jag hoppas att ni har haft en skön sovmorgon
 och att lördagen blir njutningsfull!
Må väl!

3 kommentarer:

Ida sa...

Det ska bli rikigt gott med frukost! Vilket väder vi har fått, helt underbart. Vi kanske ska ta en fika ute sen ;)

Puss puss ♥♥♥

KLydell sa...

Vad mysigt med att ha en liten Doris i knät!! Hoppas att ni får en trevlig helg!

martinealison sa...

Je vous souhaite une joyeuse journée remplie de bonnes choses et un grand merci pour votre gentil commentaire... Entre deux de mes séjours il est toujours agréable de parcourir votre blog... A bientôt.
Bisous