onsdag 10 augusti 2011

Tillvarons trivsamheter

Färdiga att gräddas...

Litet hjärtat äter och pratar och pratar... äter lite mer och fortsätter att prata♥

Efter sju omgångar färg är detta bord nu vitt...


Tack snälla för era kommentarer i det förra inlägget!!! Beröringspunkten kan ju vara lite känslig... men den förekommer och känns igen av många!

Här har det målats hela sommaren, känns det som... men nu är det i stort sätt färdigmålat och snart kan vi möblera och styla det sista i vardagsrummet! :)

Igår varvades målningen av bakning och på eftermiddagen kom mormors lilla hjärta och förgyllde tillvaron, underbart och mycket trivsamt!!! :)))


Var rädda om er alla fina och rara!!!
Njut dagen!
Kram

5 kommentarer:

Åke och Tanterna sa...

Hejsan vännen...

Som alltid har Du underbara bilder i Din blogg och jag är här och blir lite sugen på att baka bullar. DET kommer jag nog inte göra då jag blivit lite mjuk i kanterna och INTE ska äta sådana där godsaker.

Må gott

*KRAMAR om*

/Britt

annika sa...

Läste ditt förra inlägg och tänker så det knakar...nästan. Tänker på vuxna som beter sig som omogna barn. Vet att jag också gör fel men om jag blir medveten om det så finns det en vilja att göra rätt.
Söta Dorisen! Jag var barnvakt i går och vi var en stund i Stadsparken.

Ha en härlig dag

Kram fina du

annika

Unknown sa...

Ser himla gott ut det där *fnissar mormorsgott*

Sju omgångar färg.
Du är utrustad med stort tålamod Du! :-)

Kram ♥
från Eva

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!!!!
Men hon är ju sötare än sötast!!!! Jag är övertygad om att du är en underbar mormor...
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Evashusotorp sa...

Tittar bara in för att önska EN HÄRLIG HELG!
Och så måste jag säga: Underbara bilder du fångar med din kamera.
Kram / Eva