måndag 30 juli 2012

Förutom sol och bad

Besök hos In My House i Ronneby

Båttur i Karlskronas skärgård

Historiska och kulturella upplevelser 

Sveriges bäst bevarade renässansslott (Kalmar slott)


Hemma igen efter några trivsamma dagar hos fina lillebror och hans fru.  Jag älskar verkligen södra Sverige och särskilt Blekinge! Här har jag tillbringat mina barndomssommrar och att få återkomma ger näring åt själen!

Idag skiner solen lite försiktigt, men jag stannar inne och gör annat. Tänkte baka en pavlova... vi får se hur det går! :)

Ha det hjärtans fint!
Kram

2 kommentarer:

Ida sa...

Det var så mysigt med en långweekend hos morbror och hans fru!!Jag älskar också Blekinge!!! Det är nästan så att man kan tänka sig att leva där!

Som alltid underbara bilder!!Det ska bli gott att äta pavlova ;)

Puss puss mamma <3

KLydell sa...

Vad mysigt det ser ut! Och vad kul att Herman fick köra lite båt!
Jag skulle också vilja se Kalmar slott, jag är lite avundsjuk på er! <3